onsdag 28. januar 2009

I've just been tagged!


Jeg har da blitt utfordret av selveste Caroline. For dere som ikke vet hva dettegår ut på, så skriver man 7 faktasetninger om seg selv som ingen andre vet om. Etter at man har skrevet disse 7 setningene, skal man "tagge" 3 andre bloggere, slik at de kan skrive 7 faktasetninger om seg selv, og siden tagge 3 andre bloggere.

7 faktasetninger om meg selv:

1. Jeg spiller til vanlig fotball, men liker bedre friidrett

2. Jeg har ligget på 2. plass på verdens største Call of Duty 2 server online, av 20 000 spillere.

3. Da jeg var liten på vei til dagmammaen min, falt jeg ut av bilen i fart.

4. Favorittskuespilleren min er Adam Sandler, spesielt i filmene Big Daddy og Happy Gilmore

5. Jeg kan ikke fordra filmer der Ane Dahl Torp eller Kristoffer Joner spiller

6. Søsteren min har flytta ut, savner hun egentlig ikke så mye som de fleste ville forventet seg

7. Jeg har aldri hatt vannkopper

De neste jeg tagger er Ingvill, Nele og Tina.

1 kommentar:

Vildeee sa...

Haha,du er nørd! 2.plass? Jeg trodde virkelig ikke at du spilte så mye COD.