onsdag 18. mars 2009

Vårt reklameprosjekt


Etter vinterferien fikk vi i oppgave om å lage en informasjonsfilm til Sandvika Videregående skole. Det ville bli trukket ut en vinner fra hver klasse som skulle komme til en finale. Den filmen som vinner vil vinne en premie for hele klassen. Jeg kom på gruppe med Knut, Gundis, Caroline og Thea, som alle har vært med på revyen, så med det tror jeg vi hadde en stor fordel. Jeg har laget noen filmer før som jeg har lagt ut på Youtube, men det er av en helt annen sjanger, så akkurat det var nok ingen særlig fordel.


Jeg syntes alle filmene i klassen var supre, mange morsomme klipp der. Leit at vår film ikke fikk én stemme, men det kan nok ha noe med å gjøre at vi var først ute og den dermed var vanskelig å huske. Men men, unnskyldninger, unnskyldninger! Jeg er glad for at de jeg stemte på vant, de hadde en veldig bra film som godt kan vinne finalen. Jeg er veldig fornøyd med prestasjonen til gruppa vår, vi sammarbeidet veldig bra sammen, og vi hadde det ganske gøy sammen in the making of tha movie. Å være en guide var "gøy" i seg selv, men å være en guide på film er nok neppe noe jeg skal satse på.


Ingen kommentarer: